Our 1st Precious Bundle of Joy :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Our 2nd Precious Bundle of Joy :Lil baby :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, April 23, 2011

Im gonna miss my greatest friend....

Thank you soooo much,B...for being such a wonderful and understanding husband.....thank you sebab tolong jaga kyra and main masak-masak dengan kyra sementara honey kuar kejap dengan Aisha tadi :) Mommy sayang daddy and kyra sangat-sangat...

Sigh,im gonna miss my greatest friend,Aisha sooooooo much....Your friendship is my treasure for whole life and even if you are away from me..I will always remember you and keep in touch with you....Aisha pun selalu selalulah chatting,message-message,and calling-calling me tau....hehehe ;)

Yesterday....me and aisha main-main ping chat....suddenly,aisha ajak me teman her to her friend's engagement at Shah Alam,today.....of course hanin nak ikut....lagipun hanin kenal dan pernah lepak dengan Ary....tanya permission from my hubby...yay! my hubby bagi kebenaran me teman aisha.....dier faham kot....today is my last day nak spend time dengan Aisha....Tomorrow, early in the morning,Aisha and her hubby,Agos dah nak fly to UK.....huhu! sedih.....nasib baik my hubby sporting....bagi can me manja puas-puas dengan aisha...esok pun....dier akan bawa me to KLIA jumpa Aisha....thanks a lot,B.....you're the best :)


InsyaAllah...January 2012....me,farshid and lil kyra will go to UK and visit you and Agos :) farshid tau...hanin mesti rindu Aisha..so,dier bagi hanin gi sana jumpa Aisha...yay!! sambil-sambil tu....bolehlah kiter jalan-jalan and shopping....heheheh!


Take care my dear friend...hope you have a safe journey....hanin mendoakan semoga semuanya berjalan dengan lancar kat sana....My best prayers are always with you and agos....


oklah...cant wait to see you tomorrow....nak hug u puas-puas :) uhhhh! mesti hanin sedih sangat-sangat...muah! hugs and kisses from me,kyra and farshid to you and agos...


Thank you again for being such a great person and wonderful friend.
...................................................................................
Pics of me and Aisha at Ary's engagement...

my gorgeous BFF,Aisha....

 me and Aisha :)

 Ary yang cantik dan ayu ;)

 ;)

 ^____^

 Hugs.....
gonna miss you,my dear friend :(
 Thank you for being my best friend...

 Thank you for always being there 
EXACTLY when i needed you...

 just a small gift from me to you,the greatest friend...
Hope you love it :)

2 comments:

Noor Aisha Amir said...

*pengsan*

Noor Aisha Amir said...

Arghh nanges lg. Huhuhu..

Im going to miss u too darling. Sunyi jelaa i u tade. Dtg cepat2 tau! I tunggu