Our 1st Precious Bundle of Joy :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Our 2nd Precious Bundle of Joy :Lil baby :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 16, 2009

My big legs :P

heee!! thanks sayang...for calling me...(walaupun B lebih banyak cakap pasal Kyra...Honey redha..huh! Am i jealous of her?? :P)...you called me around 10.45pm walaupun B kata nak call Honey kul 12midnite (using satellite fon)....ooooo...nak check honey buat apa yeh?? Pandai B....Tengok...honey baik jek duduk umah...(walaupun ada plan lain b4 this... ;) )

After cakap-cakap with B for almost 2 hours lebih (itupun ada org nak guna fon kapal)...Honey letak jek fon.....tiba-tiba...

"Arghhhhhh!!!" kaki sakit......macam tertarik.....jerit-jerit ler panggil adik and wani...diorg dtg ngan minyak panas....urut-urutler kaki hanin...sambil mengutuk kakiku yg dah besar nie...cis!! dalam buat baik tu sempat lagi korg eh?

Adik:
eee...wani...kaki k.nin nie..klu kiter masak...sedap nie....k.dik nampak mcm chicken chop...



wani:
tuler....uish!! byk lemak nie...best...best....

huhuhu!! hanin tak boleh buat serang balas....kaki sakit sangat-sangat....sedih :( tauler k.nin gemuk....(Kyra lak tendang-tendang....huh! mcm seronok lak eh?? aunty erin ngan aunty wani kutuk mommy...i can feel u laughing inside my tummy)...

Hanin meluahkan perasaan at my hubby ler thru messages...huhuh! dier pun bantai ketawa...sedih!!! takpe..lepas hanin abis pantang jek...gi slimming world....hanin akan show off to the world...biler hanin dah slim ;)

sambil diorang urut-urut tu..hanin tertido :P sebenarnya best biler diorg main-main ngan kaki hanin..heheh!!

entah kenapa...kul 5am..kaki hanin sakit lagi....my sis suh my maid urutkan....because diorg nak bersiap gi kerja...huhuhu!! (actually xdeler urut sgt...just usap-usap kaki)...

entah kenapa...my hubby called me pagi-pagi buta..."Still sakit kaki lagi,mommy??"

"yes daddy....dah kurang dah skit....maybe kyra active sangat kot..heheh!! mcm mommy main kejar-kejar dengan dier..."



"hehehe!! biarler dier active...dier happy tu daddy dier call..."

eee...perasan...

After cakap sekejap....my hubby gave me satu msg..that is actually not for me...

This text is for Kyra (Kyra takes care of mommy...mommy nie degil....Suka sangat jalan-jalan...do keep in touch with her, makes her feel secure, comfort, then tell her good thoughts, so mommy will love u...I love u...oh! and mommy too..nanti dier jeles lak..heheheh)

ish!! daddy nie x faham-faham lak...mommy bosan...daddy salah suh mommy x kerja..heeee!! tapi takpe asalkan daddy and kyra happy...

*im smiling* thanks sayang....ughh!! my legs hurt...sementara tak boleh tidur...bacalah my chicken soup....nak sambung emo....

No comments: