Our 1st Precious Bundle of Joy :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Our 2nd Precious Bundle of Joy :Lil baby :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, September 19, 2011

TODAY is our last day spending time+manja-manja with him :(

Aaaaaahhhhhhh!!! best sangat hujan......

Sejuk sangat-sangat......Time nie lah rajin nak buat facial massage.....nak pakai mask....rasa relaxing sangat ;) biasalah....time lil kyra tido dengan nyenyaklah...hanin free nak buat macam-macam.....hihi.....

Baru bersemangat skit nak update blog....walaupun still tak berapa sihat sangat.....biasalah...morning sickness ;)

Sigh! esok my hubby nak fly to Dubai......his flight kul 2pm.....huhu! it's time for him to sign on cik Shahamah for 10 weeks......insyaAllah.....kalau ikutkan his schedule kapal....dalam end of November dier akan balik...hihihi....dier dah check dah his ship schedule awal-awal :p so,senang nak plan apa-apa....bila dier balik nanti.....

B,me and lil kyra will miss you sooooooooooooooo much.......

Rindu B manjakan me and lil kyra....rindu B bawa me+lil kyra jalan-jalan...rindu B layan me+lil kyra......rindu B bawa me+lil kyra gi makan kalau lapar....rindu B bawa me+lil kyra gi shopping.....rindu semualah buat dengan B.....etc...etc...

Yes....i'll try to be strong....for you.....and lil kyra..and our lil baby in my tummy....

I'll try to be happy and not to cry.......

Honey sayangggggggg B sangat-sangat.....

Kyra loves you soooooo much too.......

B,jangan risau k.....

Alhamdulillah....i have a very great family and family in law who will always be there for me whenever i need them......


Alhamdulillah.....i have cheeky+adorable lil kyra yang akan selalu buat honey happy-happy dan senyum-senyum selalu.....yang akan teman honey bila B takde...Bila B gi belayar.....




Alhamdulillah....i also have great friends.....who always make sure im ok :)

Thank you sooooo much Allah....bersyukur sangat-sangat for all these happiness......

B,i'll try my best...to update blog for you to read......pasal lil kyra...pasal me....pasal my check up with my gynae......pasal apa honey shopping...pasal activity honey time B takde ;) pasal semualah.....

honey tau...B happy bila B baca my blog....

oppssss....got to go....my hubby ajak teman dier kuar makan breakfast.....

take care all....

and have a great day.....

Nanti hanin ada mood....hilang rasa pening+loya+penat+uwek+malas hanin.....i'll update about our marvelous family vacation to Malacca eh?

Actually..banyak lagi benda hanin nak update...tapi tak update-update....pasal my raya photoshoot......pasal my raya celebration....pasal my jalan-jalan with my beloved family.....dan banyak lagilah.....*huhu...sekarang nie...rasa malas sangat nak buat apa-apa....hope lepas nie..rajinlah skit update blog*

wajib update....kenangan manis hanin bersama my beloved hubby...our lil kyra....and keluarga tersayang ;)

muah! hugs and kisses from me and lil kyra..... 


P/S: Today my last day nak manja-manja with him....my hubby kata dier nak ajak me makan tempat best and gi shopping....yayyyyyyyy!!

1 comment:

liza said...

Dah lama tak jenguk blog hanin..just know the good news..so happy for you dear..Alhamdulillah..Hanin Take care ok..Liza doa moga semuanya ok..