Our 1st Precious Bundle of Joy :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Our 2nd Precious Bundle of Joy :Lil baby :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, February 25, 2011

Plan...and plan....time dier balik :)

Thank you sooooooooooooooo much,B........
Yay!yay!.....im jumping of happiness.......MySpace
 

heheh..macam budak-budak lak....tapi memang Hanin happy sangat-sangat...thanks to my beloved hubby yang suka buat me and kyra happy :)


Everyday....we chat...and chat....message and message....call and call....discussed about this ;) and.....my hubby dah setuju nak gi vacation tempat hanin nak bawa kyra sangat-sangat....hehehe!! and thankx to Malaysia Airlines Travel Fair (MATF)...sebab bagi the best deals on tickets...cepat..cepat...sesapa nak gi mana-mana....cepat beli ticket kat MAS...you can book online,gi Malaysia airline office....or beli kat participating travel agents.....the MATF starts from 21st February-28th February...heheh!

Malaysia Airlines Travel Fair (MATF)
 
so,dah discuss-discuss with my hubby....kitorang setuju nak gi vacation this September...*cant wait this september.....nak gi vacation with my beloved family...yay!* tempat dirahsiakan dulu ;) dalam asia je...tempat main-main untuk kyra...of course our lil kyra lah yang paling enjoy gi sana ;)  this is my second time gi sana...and first time my hubby and kyra gi sana....time hanin gi sana dulu...takde theme park famous nie lagi :) My hubby balik nie...kiter cuti-cuti Malaysia dulu and gi melawat negara jiran je...lagipun dier balik nie memang busy with my cousin and friend's wedding....and ada banyak sangat nak buat...yang penting...dier balik nie...nak cari kain for us...nak buat baju raya sama-sama.....yay! insyaAllah this year...me and kyra dapat celebrate raya with him......


and then,cant wait this 4th-6th Mac 2011....ada PC expo fair ;)  my hubby nak beli something for us and our lil kyra....yippeeeeeeeeee!!! bestnyaaaaaa......tak sabarnya B nak balik :) banyaknya plan kiter kan sayang? :) 
MySpace
Uh! yesterday...hanin jumpa best friend hanin,GG...thanks B sebab bagi kebenaran honey jumpa GG...we went to Empire...and we had our dinner at Serai....kena manja puas-puas with GG before my hubby balik.....takut busy spending time with him :) hahahah! i had soooooo much fun chit chatting and lepak lepak with her...and then,beli barang skit ;) GG,thank you for the cute headband....love it soooooo much....nanti kiter jumpa lagi...hanin pakai,k :) *uh! adli..thanks bagi hanin pinjam GG jap ;)*

 Me and Her...the happy us :)

Us Again :)
 thank you soooooo much,dear...
Love it ;)


B, just few days je lagi...B dah nak balik........yippeeeeeeeeeeeeeeee!!! im sooooooooooo excited to hug you...me and kyra tak sabar sangat-sangat nak jumpa B :)


so,to all my beloved friends and readers....kalau hanin diam je....tak update blog selalu....faham-faham,k ;) muah! muah to all...


ok lah..nak get ready....nak gi melawat my lil cousin,aerisya at KPJ Selangor medical centre...she had high fever.....dier masuk semalam...alhamdulillah now,dier dah ok skit....my hubby risau sangat-sangat...message-message me tanya about aerisya....(lagipun dier memang rapat with Pakcik's family...and pakcik always there for us...) nanti honey gi melawat her,k...b jangan risau....and then,my hubby pesan...jaga his lil princess betul-betul...dier risau sangat if kyra demam bila dier balik....insyaAllah sayang.....i will take a good care of our lil kyra :)


B,me and kyra love you sooooooooooooo much....you're the best! take care my love...kerja baik-baik tau.....hugs and kisses from us....muah!
MySpace

2 comments:

mama yara. said...

bestnyaaaaa. hope k.nin & kyra enjoy masa a.farshid balik nanti=)!

Mama Rizqullah said...

Salam Hanin,

Bestnya hubby dah nak balik...Mas plak lama lagi hubby nak balik...apapun,do enjoy your holiday nanti ya...entah bila kita ni dapat jumpa..selalu jumpa kat alam maya ni je...:-)