Our 1st Precious Bundle of Joy :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Our 2nd Precious Bundle of Joy :Lil baby :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 10, 2011

Mothers Day Dinner @ Italianies,Sunway Pyramid.....*Bye Bye...daddy*

Tadi pagi, hantar my hubby to KLIA......bibik and kyra teman me.......Now,my hubby dah selamat fly to Dubai...*Bye..Bye...daddy....see you in 10 weeks*....sigh! really miss you,sayang........rindu nak manja-manja dengan B...rindu B bawa honey and kyra jalan-jalan and makan-makan.....Selama B cuti...B atas darat....B pastikan me and kyra happy-happy selalu :) thank you sooooooo much,B.....for the wonderful 2 months and a half....best sangat-sangat dapat spend time dengan B :) 


Kyra marah-marah,menangis and merajuk 
dengan daddy time daddy say GoodBye.....
Kyra sayang......daddy gi work.....
nanti daddy balik,k......

Before B fly......B pesan macam-macam kat Honey.....heheheh! make sure i pay all the bills on time.....pastikan honey jaga kyra dengan sebaik-baiknya....make sure i give the best to her....make sure she's happy and always remember you...make sure i take a good care of your beloved cars...(Mr.A,Mr.RX8 and Mr.swift).....of course i must also take a good care of myself......and B dah bagi kebenaran honey gi facial...shopping....semua...yippeeeee! thanks B....oh! selalu message B....e-mail....chatting......and call you.....and yang paling penting....always update my blog....b nak baca story about me...kyra...etc....macam-macamlah B pesan...hehehe! ok....ok...Honey ingat semua pesanan B....honey janji sayang......B jangan risau,k :)

B risau Honey sedih....B risau Honey cry.....B risau macam-macam pasal me and kyra.....*yeah! honey mengaku...honey rasa sedih and nak menangis tadi....kyra pun cry-cry dalam kereta bila tengok daddy takde...sorry sayang..ter emo jap tadi*....we promise you,B....we try to be strong for you....we try to be happy so that B happy kerja atas kapal.....Love you soooooo much,B.....


B selalu pesan kat Honey.....kalau sedih.....tengok ticket kapal terbang nak gi family vacation nanti....hahahah! selalu fikir benda-benda yang happy....macam B nak balik puasa or raya nanti :) b balik nanti...nak gi jalan-jalan and family vacation semua....if i miss you,i can always text,call,e-mail or chatting with you....if i miss you.....try to make myself busy....bawa kyra jalan-jalan and manjakan kyra.....or if i miss you....i can always look at our family pics :) ok sayang...i will :) 

By the way,thank you soooooo much to all my family and friends yang mengambil berat pasal me and kyra.....my mom and ayah...awal-awal dah call me...risau me and kyra....ok tak farshid takde......you guys are the greatest! thanks for being there for me :) *hugs and kisses*......

uh! tamo sedih-sedih.....now...hanin nak try tulis blog happy-happy walaupun ada selit sedih-sedih skit :p hanin nak tulis pasal Mothers day dinner at Italianies,Sunway Pyramid last Sunday......sorry....entry tertunggak...hihi! semalam busy spend time and manja-manja with my hubby before dier sign on kapal ;)Thank you sooooooooo much,B.....for the best Mothers Day gifts......Tido+spa at Cyberview Lodge and then,B bawa me gi dinner at Italianies...the dinner is for me and my MIL :) yang ada at the dinner: Me,My hubby,lil kyra,My MIL, and Amir (my Bro in Law).....my FIL tak dapat join....he's working at terengganu Instep.....Farhad ada kerja kat Lumut.....Nana at Bristol,UK.....and farzad at Ireland.....both of them studying doctor there :) huhu! nasib baik Farshid and Amir ada...tak naik kapal lagi....so, boleh celebrate Mothers Day...kalau semua ada...mesti best..takpe...raya nie.....kiter jumpa,k...yups! it was a marvelous and wonderful dinner...had sooooooooo much fun.....semua seronok berborak :) food pun sedap....hihi! 

Oklah....kyra dah bising-bising...kena layan dier......papepun....do enjoy our pics at Italianies,Sunway Pyramid...k......


take care.....and have a great day y'all.....muah!
....................................................................
Mothers Day Dinner @ Italianies,Sunway Pyramid....

my hubby,mama,me and Lil Kyra :)
im a proud mommy of  Mariah Kyra Adelya :)
L.O.V.E......Farshid,mama and Amir.....
me and my beloved MIL....thanks for giving me the greatest Husband :)
us.....
I love you soooooo much,B :)


Pssttt....daddy......daddy nampak tak dua tickers baru kat blog mommy.....mommy dah start countdown our family vacation and countdown bila daddy nak balik.....hihi! ;) 

yay! cant wait for our family vacation this September....lagi 3 bulan lebih je :)

Mommy and kyra sayanggggggggg daddy banyak-banyak...do keep in touch with us always ;)

2 comments:

Husna Ariffin said...

Hi Hanin,

I know how you feel now,but hey you are a superb mom and your hubby must be proud of you!

take care.hugs~

Husna

HaninFarshid said...

hi,

thanks dear...*blushing* aww...malu hanin....all moms are superb ;)

hugs and kisses...

take care...