Our 1st Precious Bundle of Joy :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Our 2nd Precious Bundle of Joy :Lil baby :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, March 14, 2011

my cousin's wedding...reception pihak pengantin perempuan...

Date : 13/3/2011,Sunday
Venue : Dewan Presint  9,Putrajaya
Time : 1pm


Today, we went to Presint 9,Putrajaya because ada reception wedding untuk pihak pengantin perempuan there :) 


For the wedding,my cousin,Captain Mohd Ismail Nordin...pakai baju uniform tentera darat..both of them..jalan masuk dewan bawah pedang....potong kek..bawah pedang...and guna pedang....memang the wedding unique....oh! my cousin nampak smart and handsome in his uniform....his wife nampak adorable and sweet in her wedding gown....

Alhamdulillah...the wedding reception berjalan dengan lancar.....majlis belah pihak perempuan dah selesai....now, majlis pihak laki lak at melaka next week....yippeeeee!! next week gi melaka....kyra mesti ikut mommy and daddy....mommy and daddy nak bawa kyra jalan-jalan kat melaka....

bukan tak nak bawa kyra gi wedding kat putrajaya today....tapi....as usual....my lil kyra tak bangun tido lagi time hanin kuar gi wedding....hahahah!! sebab penat kot...teman mommy and daddy gi baby shower aunty wan the nite before ;) *will blog about this great baby shower after this...*

oklah....let the pictures tell you the stories....malas nak bebel panjang-panjang... :) uh! i had a great time gi wedding with my beloved hubby....bestnya.....dapat spend time puas-puas with him for 2 months++.....yay!!
..................................................................................


my beloved family :)
the smart looking groom....
and the beautiful bride :)

 diapit oleh smart looking
tentera-tentera darat :)

 upacara memotong cake :)

mama and ayah at meja beradab...
me and my hubby...
smiling of happiness...
:)
mama dan bodyguard-bodyguardnya...heheh!
i love you sooooo much B :)
love this pic...
 
me,my sisters and mama...
the happy couple...
my sis and fly :) 

psstttt...im having soooooooo much fun :)

No comments: