Our 1st Precious Bundle of Joy :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Our 2nd Precious Bundle of Joy :Lil baby :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, March 5, 2011

C.O.N.G.R.A.T.S.....am sooooo happy for you!

A big congrats to a good friend of mine.....Liza....

Today...4/3/2011....

Alhamdulillah dengan sekali lafaz je....now, she's a wife to Najib....welcome to the club,dear :) I am sooooooooooo happy for you.....

seronok jumpa kawan-kawan skolah dulu.....best sangat cerita macam-macam ;)

Nak bawa my lil kyra to Liza's akad nikah...tapi dier dah tido....penat kot....petang tadi jalan-jalan shopping....heheheh!! so,tak sampai hati nak kejut dier....*now,dah balik pun...still tido...hope...dier tidolah sampai esok pagi...fuh!fuh!*

yang bestnya....my hubby is there with me for my good friend's special day! seronok sangat-sangat dapat manja with him...heheheh!

oklah..tak nak bebel panjang-panjang....nak kuar date jap with my hubby ;) do enjoy the pics ya!


oh! tomorrow....kalau free....sila singgah Subang Parade...my sis jual her cupcakes in front of sasa....heheh! i'll be there after gi wedding Liza :)


muah!muah! to all....have a great weekend,k....
............................................................................................................


 me with GG :)

 GG+Adli....Me+Farshid ;)

 Alhamdulillah...

 the sweet pelamin...

 us and the beautiful bride and groom :)

 my great schoolmate friends...

 the happy friends...

 muka penat me and him...

 the ladies :)
 the men...
 the happy couple :)

;)
 a big congrats to you,liza...

2 comments:

Ely Hasrul said...

oh adik hanin jual cuppies dpn sasa wow beshnye.. now kedai tgh renovate so xpg sana, nnti insya allah 15hb nih siap reno, weekend bleh rasa cuppie adik hanin..

HaninFarshid said...

ely

yups...dier jual cuppies depan sasa..kalau tak silap hanin...dier sewa this weekend je...