Our 1st Precious Bundle of Joy :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Our 2nd Precious Bundle of Joy :Lil baby :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, October 28, 2008

About us




Sigh.....xde yg special about us pun....im bored and lonely and miss my hubby sooooooo much...(I must be strong for u and our baby..i janji sayang) today....28th October 2008....at 11.30am...i hantar my hubby to KLIA...kena kerja..biasaler org kerja kapal...termenangis lah jugak...maybe penangan baby kot...teremotional lebih.. :) my hubby dah pesan "Honey...jgn sedih2...sian our baby.."





Ok sayang....will be strong for u. i janji.....lagipun next year ada org baru dlm hidup kiter...u balik2 jek terus u jadi daddy and i jadi mommy....can't wait....ntahler....either gal or boy yang kuar..apa2 pun yang penting my baby sihat....Thank U Allah for everything....apa yang Hanin wish...alhamdulillah semua tercapai..A good, loving and caring husband (thats u sayang...), our lil baby( walaupun hanin was born with one kidney and pernah buat operation cyst ovary..doktor kata hanin susah lahir tapi Allah maha Berkuasa...)...and lovely life....



Thanks reen, ecah, huda and to all my friends out there for being there for me....you gals the greatest.... :)



Pagi-pagi lagi reen dah msg....thanks reen.....biler bayar hutang kat bank pun Ecah call..."Hah!! nangis tak?" she asked me....Dina pun ada mention me in her blog "Tak mau sedih-sedih..." hahahah!! thanks korang....of course ler menangis....tapi i'm okay...hanin tau my hubby gi belayar for a good reason....lagipun dier kena kerja for our future and our baby....no matter what sayang.....i will always support u :)


at least Farshid x risau biler dier tinggal hanin sorang-sorang....(i still miss u B!!! honey janji will always talk good things about u to our baby...oh!! mama suh potong rambut biler u balik...heheheh!!)


Takpe sayang...12th November nanti....biler you dry dock kat Pasir Gudang i gi melawat you....for the whole three weeks..nasib baik mama dah kerja kat johor..yay!!! can't wait to see you...and mesti perut i dah besar biler jumpa you :P

"B, honey nak buat 3D scan eh??? nak tengok our baby sihat tak and ikut muka sapa..if not honey tak leh tido malam asik teringat jek..."



Opps....my hp dah berbunyi..



okler nak gi....my hubby call..Yay!! tata...

No comments: