Our 1st Precious Bundle of Joy :)

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Our 2nd Precious Bundle of Joy :Lil baby :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, November 1, 2008

Bye...bye


Bye!! Bye!! Fly (or the real name Fazli)......he's the guy in black shirt..yang putih-putih tu...he's my second sis's fiance(adik yang pakai baju putih).....dah seminggu Fly ke Dubai...he's working as a chef there...dier akan pergi for 2 years....balik-balik jek diorg kawin....


Ayah and mama slalu usik me and adik...." pandai anak ayah cari orang-orang yang jauh....hehehehe!!" Yelah!! satu chef kat Dubai.....satu engineer Misc selalu belayar.....tak tau ler our last sister nak cari orang macam mana....tp sekarang dier couple with this one nice guy studying as automotive engineering...dier belajar utk jadi engineer utk kereta lumba like F1...hahaha!! merantau gak ler....

Now, tinggal me and my second sis (with our maid) jek kat umah....my parents kat johor.....yg kecik belajar kat Pahang....alhamdulillah...both of us kuat...hahahah!! tapi klu masuk bilik memasing..menangis gak ler...hahahahahah!! thats why both of us sleep together....

sigh!! miss the old days....masa time kecik-kecik, before kawin....selalu lepak sama-sama, main sama-sama, shopping sama-sama ( ayah selalu bagi me and my sisters tido at cititel midvalley, utk shopping....dier malas bawa us shopping...hahahah!), and of course gossiping....


Now!! me and my sisters makin rapat...maybe ayah and mama jauh....and laki kitorang takde...bolehler....kitorg gossip-gossip macam dulu...

eventhough, we look happy from the outside...but deep inside our heart...only God knows thats we really...really miss our guy :(





1 comment:

Belle said...

hello hanin!! nak meet up tak tau bila but at least we can know our updates here! Thank god I nampak blog u kat friendster.. kecik sgt tulisan tuh!hehe anyway my dear, take good care of yourself and the baby ye!walau jauh di mata tapi dekat di hati,always remember that!miss ya! =)